22/06/2006 ENRIC Nomdedéu Biosca
M´ha telefonat Albert cabrejat com una mona. M´explica que l´altre dia camí de casa amb el seu fill al bra§, va ensopegar i va caure a una rassa d´una obra mal senyalitzada. Per protegir en Carles, va embolcallar-lo amb el seu cos gran. El xiquet no es va fer mal, per² ell est ara dolorit i ple de blaus.
He visitat l´obra i certament no ho est de ben senyalitzada. Albert presentar una denúncia a l´Ajuntament reclamant danys. És raonable. Passa amb massa freqü¨ncia.
Fa pocs mesos vam aprovar, a proposta del GMS, un major control de l´ocupació de la via pública per part de les diferents obres.
Castelló est viu, i la iniciativa privada construïx edificis i aparcaments; les companyies de gas, aigua o llum esbudellen la ciutat obrint rasses arreu i per tot arreu. L´Ajuntament per la seua banda arregla algunes voreres, o millora l´asfalt d´algun carrer. Tot plegat, una ciutat oberta en canal, amb ocupacions de via pública poc o gens senyalitzades, que convertixen Castelló en una gimcana impossible per tothom, i molt especialment per gent amb mobilitat reduïda.
Qui ho organitza tot aix²? Qui permet obrir el carrer Adoberies per canalitzar el gas, ara que absorveix tot el tr nsit d´una avinguda del Mar tallada? Qui autoritza les formigoneres a tallar els carrers, sense previ avís, i en hora punta?
No m´ho invente, la casualitat va fer que coincidirem allí un enginyer municipal i jo mateix, recriminant-li al responsable la seua actuació. És evident que les obres son necess ries, com ho és que causen mol¨sties. Per² de veritat no hi ha ningú a l´Ajuntament capa§ de controlar i coordinar? Ens governa el PP, o Pepe Gotera i Otilio?
Portaveu adjunt del Bloc a l´Ajuntament de Castelló
Puedes compartir esta noticia usando estos servicios:
Qué es esto?: Estos servicios permiten al usuario, entre otras cosas, clasificar , valorar, compartir o comentar los contenidos que encuentra en la red.
Solo es posible comentar noticias de la edición del día.
ESPECIAL DE VIAJE
Los mejores destinos para tus vacaciones
SORTEOS
Consulta los resultados de todos los sorteos de loterías y apuestas...
Canal Motor
Toda la información del mundo del motor en nuestro canal.
Enlaces Recomendados: Despedidas Soltero - Soltera | Organización eventos - organización fiestas | Vuelos | Cursos y masters | Apuestas Deportivas stanjames.es | Venca.es conecta con la moda | Vuelos baratos | Entradas Barcelona | Barcelona tickets | Jamon iberico | Juegos | Pisos y casas | Botemanía - Bingo, casino tragaperras | Entradas concierto | Poker | Bingo online | Coches de ocasión | Cta NARANJA de ING 3,5% TAE 4 meses Sin comisiones