Albocàsser i Generalitat revisen la construcció de la nova escola: "El nou edifici és vital per al poble"
"Treballem junts perquè incloguen en els Pressupostos 2025 els diners per a licitar la redacció del projecte", descriu l'alcaldessa d'Albocàsser

Albocàsser i Generalitat revisen la construcció de la nova escola. / MEDITERRÁNEO
L'alcaldessa d'Albocàsser, Isabel Albalat, s'ha reunit amb la Directora Territorial de la Conselleria d'Educació de la Generalitat Valenciana, Maria de la Fuente Esteve, per a revisar la futura construcció de l'escola infantil i primària del municipi. En la cita també va participar l'arquitecte Santiago Royo, qui ha elaborat l'avantprojecte de l'edifici, així com tècnics de l'administració per a abordar la situació actual del projecte i els pròxims passos a escometre.
"Els hem reiterat que aquest nou edifici és vital per a Albocàsser. Dotar d'una nova escola al poble és apostar per educació de qualitat en l'interior. Seguirem comptant amb infantil, primària i secundària al poble, garantint que la formació obligatòria dels nostres joves siga prop de casa. Nosaltres hem fet els deures i esperem el mateix de la Conselleria", explica Albalat.
La sessió ha servit per a revisar els plànols de construcció de la nova escola d'infantil i primària, que s'ubicarà en l'actual terreny del CEIP Joan de Brusca. La confecció de l'avantprojecte ha comptat amb els suggeriments de la comunitat educativa, tant per l'AMPA com pel professorat del centre educatiu. "La necessitat d'avançar en aquest projecte és prioritària per a nosaltres. Ja portem un any de retard en els terminis que teníem marcats i des de Conselleria ho entenen. Per això, els demanem celeritat en aquest procés administratiu que en aquests moments depén de la seua resposta. Treballem junts perquè incloguen en els Pressupostos 2025 els diners per a licitar la redacció del projecte", descriu l'alcaldessa d'Albocàsser.
De la mateixa manera, també es va abordar el pas de l'educació secundària del CES Alt Maestrat a una gestió pública. "Les sensacions van ser bones. Al mateix temps, li vam recordar que Albocàsser ja ha enviat el document de cessió i el següent pas ja depén de la Conselleria. Esperem veure-ho fet realitat per al pròxim curs", finalitza Albalat.
- Un barco de Castellón pesca 478 kilos de atún rojo en solo tres días
- Orpesa inicia los trabajos previos para cerrar la Illeta y 'salvar' Morro de Gos
- Un pueblo de Castellón revive su glorioso pasado modernista
- La Vall d'Uixó, Lamborghini y Enrique Ponce ganan el mismo premio a nivel nacional
- Peñíscola planta cara al 'top manta' con más presencia de la Guardia Civil
- Agricultura construirá cuatro balsas ganaderas en els Ports para asegurar el abastecimiento de agua en caso de sequía
- La muerte del papa Francisco marca la rogativa de Els Pelegrins de les Useres a Sant Joan de Penyagolosa
- Costas mejora el acceso a la playa del parque de Amplàries en Orpesa