Expressen suport als afectats
Cancel·lació de les activitats culturals de l’IVC a Castelló amb motiu de la DANA
El concert del Cor de la Generalitat, l’obra L’adversari amb Pere Arquillué i la projecció de Puan, entre els esdeveniments suspesos

Pere Arquillué anava a protagonitzar l’obra ‘L’adversari’ el dia 10. / MEDITERRÁNEO
R. D. M.
L’Institut Valencià de Cultura ha anunciat la suspensió de totes les seues activitats culturals programades fins a l’11 de novembre als diferents espais que gestiona a la província de Castelló (Auditori i Palau de Congressos, Teatre Principal, Espai d’Art Contemporani, Museu de Belles Arts i Palau de Congressos de Peníscola), com a resposta a la situació d’emergència generada per la recent DANA que ha afectat greument la Comunitat Valenciana. La reactivació de la programació dependrà de l’evolució dels esdeveniments i de la situació general en els pròxims dies.
Els actes cancel·lats
Entre els actes cancel·lats es troba el concert Silencis, a càrrec del Cor de la Generalitat, previst a l’Auditori de Castelló. També queda suspesa l’esperada representació de l’obra L’adversari al Teatre Principal de Castelló, protagonitzada per Pere Arquillué, qui va ser guardonat amb el Premi Max al Millor Actor Protagonista precisament per aquest paper. A més, la projecció de la pel·lícula Puan, prevista per al 10 de novembre al Palau de Congressos de Peníscola, també s’ha vist afectada per la suspensió, com la intervenció de José Luis Miralles a l’EACC el dia 9.
Les exposicions, obertes
Malgrat aquestes cancel·lacions, el Museu de Belles Arts i l’Espai d’Art Contemporani de Castelló (EACC) mantindran obertes les seues exposicions en l’horari habitual, oferint així una alternativa cultural per als ciutadans que desitgen visitar aquests espais.
Des de l’IVC expressen el seu suport a les persones afectades per la tragèdia i s’informa que, en funció de l’evolució de la situació, es comunicarà qualsevol modificació sobre la reprogramació de les activitats suspeses.
- El economista Niño Becerra asusta a los españoles con su predicción: 'Es preocupante
- Grave accidente con un fallecido y tres heridos en la N-340 en Vila-real
- Ruiseñor', el primer toro indultado de la historia de la plaza de toros de Castelló, vuelve a su casa
- Tres detenidos por la muerte violenta de un hombre en Vila-real
- Más de 100 europeos se interesan por comprar casas en un pueblo de Castellón tras el 'efecto llamada
- Espectacular accidente en Castelló: una furgoneta, a punto de caer al vacío
- Galería: Accidente N-340 Vila-real
- Programa de la Magdalena para el miércoles 26 de marzo