Magdalena 2025
José Antonio Balfagó, Rei En Jaume I de la Germandat dels Cavallers de Castelló
El traspàs del Drac Alat serà el pròxim 22 de febrer al Palau de la Diputació

José Antonio Balfagó, Rei En Jaume I 2025. / Mediterráneo
La Germandat dels Cavallers de la Conquesta, d'acord al compliment de l'article 19 dels seus Estatuts i per decisió del prohom, Héctor Prades, amb la corresponent comunicació i aprovació per la resta de membres del Capítol Permanent, ha delegat la representació del Rei En Jaume I per a les festes de la Magdalena de 2025, a José Antonio Balfagó i Carballo, cavaller Ximén Peralta.
"Per castellonero i per ser portador dels valors cavallerescos del segle XIII (justícia, honor i lleialtat), com a reconeixement per la seva tasca com a soci cavaller i com a persona força implicada en les festes i la cultura de la ciutat de Castelló".
Llarg curriculum com a cavaller
En el seu currículum destaca que es va unir a la Germandat dels Cavallers de la Conquesta el 2002 com a membre de la Milícia Templaria. Va ser Maestre de la Milícia (2007), Maestre de la Germandat (2009-2010) i prohom (2010-2011). Des de 2011 forma part del Consell D'Honor i continua a la Milícia Templaria. Va ser Mariscal de la Milícia (2015-2019) i des de 2023 és Senescal de la Secció Templaria.
Ha presentat actes de la Germandat des de 2007, incloent les proclamacions de Na Violant des de 2017.
L'acte protocol.lari de traspàs del casc del Drac Alat, es durà a terme el proper dissabte 22 de febrer a les 11.30 hores al saló de recepcions del Palau de la Diputació Provincial de Castelló.
- Cinco días de conciertos en la Magdalena 2025: el programa
- Fiestas de la Magdalena de 1995: Un viaje en el tiempo
- Programa oficial de las Fiestas de la Magdalena 2025: estos son todos los actos
- Denuncian la venta de pulseras de la Magdalena en Wallapop por cinco euros
- Magdalena 2025: Todos los conciertos
- Fiestas de la Magdalena: La última mascletà en María Agustina
- Las ubicaciones de los seis mesones y ferias de las fiestas de la Magdalena 2025
- Las primeras previsiones del tiempo para el inicio de la Magdalena: ¿lloverá?