Veïns de Castelló fan una marxa per reivindicar un accés ciclopedestre segur
La iniciativa ha estat organitzada per les associacions veïnals del Racó de la Torreta, Penyeta Roja i Tossal Gros

Veïns de Castelló fan una marxa per reivindicar un accés ciclopedestre segur. / Mediterráneo

Un centenar de persones han acudit este matí al passeig organitzat per les associacions veïnals del Racó de la Torreta, Penyeta Roja i Tossal Gros de Castelló per a reivindicar un accés ciclopedestre segur, amb el lema 'Castelló de la Plana també té muntanya'.

La iniciativa ha estat organitzada per les associacions veïnals del Racó de la Torreta, Penyeta Roja i Tossal Gros. / Mediterráneo
A la marxa també han acudit alguns representants polítics els quals han observat la necessitat d'esta via, a part fer visible la manca de manteniment bàsic en diverses parts de les urbanitzacions.
El passeig han sigut del voltant de cinc quilòmetres i s'ha fet una petita parada per compartir un esmorzar oferit per les associacions veïnals.

El lema de la marxa és 'Castelló de la Plana també té muntanya'. / Mediterráneo
Suscríbete para seguir leyendo
- Conmoción en un pueblo de Castellón: un desconocido intenta raptar a un menor
- De empleado a propietario de un negocio en Salera: Un joven de 24 años revoluciona el emprendimiento en Castellón
- Una carretera clave del interior de Castellón ganará arcenes para mejorar el acceso a varios pueblos
- Así queda el calendario escolar 26/27 en Castellón: cuándo comenzará el curso y los megapuentes
- Chicote obliga a parar el servicio en un restaurante de Castellón en su nuevo programa: 'Lo puedes tirar en cualquier sitio de la cocina porque es todo un cubo de basura
- Nueva sorpresa en el comercio de Castelló: otra tienda abre pronto en el centro
- Iberdrola advierte del freno que impide electrificar los hornos cerámicos
- En la PAU de Castellón 'manda' Pau: el alumno con mejor nota elige quedarse en la UJI