Vilafranca connecta empreses rurals per crear noves oportunitats de negoci a l'interior
El parador acull la presentació del projecte de cooperació 'Connecta Leader'

Presentació del projecte 'Connecta Leader' a Vilafranca. / Mediterráneo

El parador de Vilafranca ha sigut l’escenari de la presentació del projecte de cooperació Connecta Leader, una iniciativa impulsada conjuntament per sis Grups d’Acció Local, quatre de la província de Castelló i dos de la província de València, amb l’objectiu de reforçar la col·laboració i les sinergies entre empreses i emprenedors dels territoris rurals.
El projecte pretén crear una xarxa d’empreses formada tant per beneficiaris de les ajudes Leader com per altres negocis ubicats als territoris participants, fomentant els encontres, l’intercanvi d’experiències i la cooperació empresarial al medi rural.
La trobada ha començat amb una breu introducció al projecte i, posteriorment, cada empresa ha disposat d’uns minuts per presentar la seua activitat, explicar les seues singularitats i donar a conéixer els projectes que desenvolupen.
Una vegada finalitzades les presentacions, els assistents han pogut conversar entre ells i conéixer de primera mà els diferents projectes i iniciatives presents a la jornada, generant un espai d’intercanvi d’idees i possibles vies de col·laboració.
A més de donar visibilitat a les iniciatives empresarials del territori, la jornada ha servit per afavorir la interacció entre els assistents i animar noves empreses a sumar-se a la xarxa Connecta Leader, consolidant així un espai de col·laboració i suport mutu entre els agents econòmics del món rural.
- Un caballo se desboca en una romería en Castellón y causa dos heridos y daños en coches y motos
- Un pueblo de Castellón con solo 30 vecinos construirá apartamentos para atraer habitantes y salvar su futuro
- Fallece un menor en un accidente de motocicleta
- Entrevista a Haralabos Voulgaris: «La gente en España ya sabe lo que el Castellón intenta ser»
- Chicote obliga a parar el servicio en un restaurante de Castellón en su nuevo programa: 'Lo puedes tirar en cualquier sitio de la cocina porque es todo un cubo de basura
- Paso histórico en las obras del corredor mediterráneo: cambian un kilómetro de vía al ancho internacional
- Inquietud entre los colectivos taurinos ante la aprobación del nuevo reglamento de 'bous al carrer'
- Así queda el calendario escolar 26/27 en Castellón: cuándo comenzará el curso y los megapuentes