ciclisme
La XV Copa Promoció Miguel Manrubia posa a prova als cadets
Barracas acull hui la primera prova i demà li seguirà Sant Joan de Moró
M. M.
01/04/2017
Aquest cap de setmana s’inicia una nova edició de la Copa Promoció Cadets Miguel Manrubia, organitzada per la Diputació de Castelló i el Club Ciclista Miguel Manrubia, que reuniran per les carreteres de la província a prop de 200 joves ciclistes de 15 i 16 anys d’una desena de comunitats de tota la geografia espanyola.
L’edició d’enguany comença hui a Barracas i continuarà demà a Sant Joan de Moró, per a reprendre’s el proper cap de setmana a la Vall d’Uixó, el dissabte, i Sogorb, el diumenge.
El diputat d’Esports, Luis Martínez, va destacar ahir, durant la presentació d’aquesta competició, que ja «s’ha convertit, pel seu recorregut i qualitat organitzativa, en un referent esportiu a nivell nacional entre els joves esportistes que somnien a arribar al més alt en l’apasionant mon del ciclisme professional».
El tret de sortida d’aquest quinzena edició es donarà hui a les 16.00 hores a Barracas, amb una primera prova de 60 quilòmetres. Serà la primera edició del Trofeu Ajuntament Barracas, a la que seguirà demà, a les 10.00 hores, el III Trofeu Cadets de Ciclisme de Sant Joan de Moró, una contrarrellotge de 6,3 qms. El XXXIV Trofeu Ajuntament la Vall d’Uixó, amb 52,2 qms, i la XXIV Ruta del Palància, amb 56,9 qms, tancaran la competició.
Buscar tiempo en otra localidad
- 19:18 h // El hospital de campaña de Castellón comienza a recibir pacientes con coronavirus
- 19:07 h // Así serán las limitaciones de las reuniones familiares en casa en Castellón
- 19:02 h // Un terremoto de magnitud 4,4 deja un herido en Granada
- 18:59 h // 6.122 casos de coronavirus y 54 muertes en la Comunitat Valenciana en las últimas 24 horas
- 1 Anuncian la "inminente" limitación de las reuniones al núcleo familiar en la Comunitat Valenciana
- 2 El vídeo viral de un hombre desnudo este viernes en la Plaza Mayor de Castelló
- 3 El apocalíptico vídeo del Mercado del viernes del Grau de Castelló azotado por el viento
- 4 Cientos de hosteleros indignados colapsan Castelló