comunitat universitària
L’UJI ompli el cinquè contenidor de taps per recaptar fons per a les malalties rares
Per donar suport a aquest programa es compta amb l’ajuda de voluntaris i voluntàries que s’encarreguen de fer un seguiment
11/02/2019
L’empresa Recytrans ha completat el cinquè contenidor de taps recollits en el campus universitari castellonenc, gràcies especialment a l’aportació de l’empresa BP de Castelló, que ha portat tal quantitat de taps que pràcticament ha omplit aquest nou contenidor, i que es va completar amb aportacions dels membres de la comunitat universitària.
«Taps d’esperança» és una acció del programa «UJI Voluntària» gestionat per l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat, que té com a objectiu la recollida i el reciclatge de taps de plàstic per a recaptar fons per a FEDER (Federació Espanyola de Malalties Rares).
Per donar suport a aquest programa es compta amb l’ajuda de voluntaris i voluntàries que s’encarreguen de fer un seguiment de les caixes distribuïdes per la Universitat, buidar les caixes de taps en el contenidor de reciclatge cedit per Recytrans (empresa de gestió de residus) i participar en campanyes de sensibilització sobre malalties rares i el reciclatge.
Hi ha caixes de reciclatge distribuïdes per distintes zones del campus, perquè tots els membres de la comunitat universitària puguen dipositar taps. L’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat agraeix la seua contribució als membres de la comunitat universitària que han col·laborat portant taps, als voluntaris i voluntàries que han dedicat part del seu temps i esforç i al personal d’administració i serveis que ha contribuït a la supervisió de les caixes.
Més informació: https://www.uji. es/serveis/ocds/base/ voluntariat/ujivoluntaria/
Buscar tiempo en otra localidad
- 1 Directo: Rueda de prensa del Consell
- 2 'Mánchate las bragas', la exposición de "activismo menstrual", abre en Castellón
- 3 «Con el atropello de nuestro hijo he visto que matar sale muy barato»
- 4 Así es hoy el Cine Rex, un bastión de la cultura en Castellón desde 1949 hasta 2008
- 5 Estos son los precios que se recomiendan para los alquileres en Castellón