Hui 9 d’Octubre, dia de la nostra Comunitat, celebrem l’orgull de pertànyer a una gran terra, una terra amb una història i una cultura que han sigut claus en la nostra societat en el passat, en el present, i que ho continuaran sent en el nostre futur. Són moltes les coses que ens unixen als valencians, als alacantins, als castellonencs, i això és motiu d’alegria. I hui ho celebrem. Som gent treballadora, oberta, acollidora, que ens agrada mirar al futur i progressar, però també mirar al passat per a conservar les nostres tradicions.

Seguro que si el Rei Jaume I viera dónde hemos llegado estaría feliz. La historia ha querido que formemos parte de un gran país como es España, una España plural que tiene la suerte de contar con 17 comunidades autónomas que son su gran riqueza, cada una con su propia idiosincrasia, tradiciones o lengua propia. Una España que ha sabido conjugar lo común con lo propio, y eso nos hace más fuertes y nos une más. Me siento enormemente honrada de poder representar a mi tierra, como enamorada de nuestra historia, cultura y tradiciones propias. Poder representar a Castellón en el Senado, Cámara de representación territorial, es una inmensa felicidad, cada vez que cito a mi tierra para defenderla lo hago con sumo orgullo. Por ello, asumo con gran respeto y alegría ser de nuevo candidata al Senado, para si así lo quieren los castellonenses, volver a ser su voz en Madrid, desde la moderación en defensa de nuestro futuro.

Perquè com diu el nostre himne regional, vull ofrenar noves glòries a Espanya, però també, com no, a la meua volguda terra. Y qué mejor que el 9 d’Octubre para decir: ¡Viva Castellón, viva la Comunitat Valenciana y viva España!

*Senadora del PP por Castellón