VISITA DEL DIRECTOR GENERAL D'INTERIOR
Vila-real avalua els danys per les pluges en infraestructures municipals
Les tempestes van afectar de manera especial camins rurals i una quinzena d'edificis propietat del consistori

El director general d'Interior, Salvador Almenar, visita un dels edificis afectats per les pluges, acompanyat per l'alcalde Benlloch i el regidor Madrigal. / MEDITERRÁNEO
L’alcalde de Vila-real, José Benlloch; i el regidor de Serveis Públics, Xus Madrigal, reberen ahir al director general d’Interior de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, Salvador Almenar, qui ha visitat la ciutat per tal de comprovar els danys que les últimes pluges torrencials han produït en infraestructures i edificis municipals.
Una visita que té per objectiu que l’Ajuntament puga optar a les ajudes que atorgarà la Generalitat Valenciana per a pal·liar aquests desperfectes.
Les majors afeccions
Com ha sabut Mediterráneo, les pluges i les pedregades van afectar de manera especial els camins rurals, bàsicament aquells trams on l’escorrentia de barrancs va ser més intensa, així com a una quinzena d’immobles públics vila-realencs, com ara El Convent Espai d’Art, la Casa dels Mundina, l’Auditori Municipal, alguna casa de barri o el Centre de Congressos, Fires i Trobades.
En aquests moments, els tècnics avaluen les quantitats econòmiques que es necessiten per reparar els danys per a, posteriorment, sol·licitar les subvencions de l’Administració autonòmica, donada la complicada situació econòmica del consistori de Vila-real.
Durant la visita, el que sí que li ha demanat l’alcalde Benlloch a Almenar és que s’articulen mecanismes per tal d’agilitzar els procediments de peticions i concessions de les ajudes, perquè les despeses no caiguen sobre la ciutat.
- Niño Becerra asusta a los españoles con su predicción: 'Llegará antes de lo que se piensa
- Una discusión en una panadería por pedir una barra de pan en catalán acaba en los juzgados
- Incendio en una empresa cerámica de Castellón
- Aviso del Banco de España: a partir de julio, adiós a estos billetes
- De película: un ladrón se echa a un pantano de Castellón para huir pero acaba atrapado y rescatado
- La nueva letra que tendrán las matrículas de los coches en España a partir del próximo mes
- Castellón registra fuertes lluvias mientras el interior valenciano sufre granizadas
- Alerta amarilla en Castellón por lluvia y granizo